Щодо основних засад роботи Фонду страхування у місті Києві та в Київській області

ФСС та ПФУ планують об’єднати в одну структуру: Комітет ВРУ підтримав прийняття законопроєкту. Законопроєктом №3663 пропонується з 1 січня 2021 року об’єднати адміністративні структури ПФУ та ФСС для скорочення адміністративних видатків та підвищення ефективності виконання ключових функцій фондів. Нещодавно 16 вересня 2020 року відбулося засідання робочої групи в режимі відеоконференції з опрацювання проєкту Закону України про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (нова редакція) та інших законодавчих актів України (реєстр. №3663) за головуванням Першого заступника Голови Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Михайла Цимбалюка. Система соціального страхування щорічно потерпає від дефіциту коштів на забезпечення соціальних гарантій громадянам. З року в рік держава компенсує дефіцит Фонду соціального страхування України та Пенсійного фонду України. Один зі шляхів зменшення відповідних витрат з Державного бюджету України — зміна системи управління фондами. В законі дуже ускладнено отримання соціальних гарантій людьми та не передбачено патронаж по областях та містечкам України, у разі виникнення травм на робочих місяцях.
«Думаю, для багатьох людей відкриттям є той факт, що адміністративні витрати Пенсійного Фонду України та Фонду соціального страхування, що у свій час був утворений через об’єднання Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності і Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, фінансуються за допомогою коштів єдиного соціального внеску. За рахунок коштів, які б мали йти на майбутню пенсію людям, утримуються ці фонди. Також за рахунок ЄСВ фінансується Державний центр зайнятості. Так не має бути. Всі три фонди із розгалуженою мережею по всій країні мають фінансуватися із Державного бюджету України. Це маємо зробити згодом. Наразі потрібно провести оптимізацію витрат фондів та спрямувати вивільнені кошти на підвищення соціальних виплат людям», – сказав автор законопроєкту, народний депутат України Михайло Папієв. Так, законопроєктом №3663 пропонується з 1 січня 2021 року об’єднати адміністративні структури Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування задля скорочення адміністративних видатків та підвищення ефективності виконання ключових функцій фондів, пов’язаних зі здійсненням страхових виплат. Учасники робочої групи узгодили необхідність доопрацювати законопроєкт з урахуванням постатейних пропозицій, які мають надати міністерства, фонди та інші стейкхолдери автору законодавчої ініціативи у десятиденний строк. «Доопрацьований усіма сторонами процесу законопроєкт можна буде винести на розгляд парламенту і рекомендувати прийняти у першому читанні. Ідеологічно законопроєкт дуже важливий, особливо враховуючи те, що мова йде про кошти населення. І ми маємо дбати про кожну копійку, що надходить до держави від її громадян», – резюмував Голова робочої групи Михайло Цимбалюк.
Люди після об’єднання двох фондів різко відчули ставлення до себе з боку держави, раніше потерпілими трудового каліцтва займались в кожному куточку після об’єднання та укрвідділень. Доступ до соц. гарантій змінився не найкраще.
Команда громадської організації “Рух Кияни за справедливість” пропонує:
створити патронажну службу на базі територіальної громади міста Києва та громад Київської області.

Завдання служби, буде ведення реєстру жителів регіону які потребують допомоги й першими приходити їм на допомогу в перші дні реформи. Допомогти їм відстояти їхні права в державних фондах.

Шевчук Олександр

Вам також може сподобатись: