Чому київський транспорт досі в поганому стані та як це змінити?

За останні п’ять років, розвиток транспорту Києва застопорився на рівні невиконаних обіцянок і нереалізованих проєктів оптимізації. Транспортні експерти наполегливо радять відмовитися від спонтанних тактичних рішень і повернутися до втілення напрацьованих стратегій.

Влад Самойленко, голова громадської організації Urban Initiatives Crew, склав свою візію транспортних перетворень Києва, яка передбачає: 

– продовження Борщагівської лінії трамваю до Палацу Спорту з сучасними безшумними коліями, аби жителям та працівникам вулиць міста не заважав шум;
– поєднання трамвайних та тролейбусних ліній із Троєщини з центральною частиною правого берега;
– передачу від Укрзалізниці до комунальної власності Києва міської електрички, закупівля достатньої кількості комфортних вагонів, які б ходили вчасно по вже наявному кільцю, і початок будівництва розгалуження гілок;
– фізичне  відділення смуг громадського транспорту на проспектах Бажана і Перемоги, Кільцевій, бульварах Дружби народів і Лесі Українки та ще на 10-15 ділянках вулиць із найбільшими затримками руху громадського транспорту;
– побудову підземних тунелів для руху авто на ділянках із найбільшою аварійністю; реорганізація руху і наземного простору так, щоб там було більше паркових зон і публічних просторів для людей;
– запуск кількох маршрутів річкового транспорту між правим та лівим берегом (цей вид пересування добре підходить для сполучення культурно-рекреаційних зон міста, де існують проблеми зі швидкісним громадським транспортом, з іншими частинами міста, зокрема зі зупинками на Подолі, Русанівці, в Корчуватому, ботсаду ім. Гришка, з метром «Славутич» та «Героїв Дніпра».
– економічне та екологічне підтвердження або спростування доцільності кількох екскурсійних канатних маршрутів, наприклад, уздовж Набережної або інших паркових зон.

За словами Самойленка, за роки громадської активності стало зрозуміло, що «ініціативи проактивних містян – це добре, але несистемно», і що «такими ініціативами на зробиш масштабну транспортну зміну, яка переламає підхід місцевої влади до розвитку міста». 

Тому транспортні експерти і жителі міста сподіваються на політичну волю міської влади до впровадження комплексної транспортної політики, перші кроки до розробки якої вже були здійснені п’ять років тому. Інакше, попереджає Дмитро Беспалов, на Київ чекає великий транспортний колапс, який, з одного боку, збільшить попит на послуги транспортних аналітиків, з іншого боку, остаточно закріпить за Києвом образ «міста, непридатного для життя». 

0Shares

Вам також може сподобатись: