У Мінфіні вважають, що перші станції метро на Троєщину можна відкрити до 2024 року

У конструкції Подільсько-Воскресенського моста побудовано вже три станції метро: «Суднобудівна», «Труханів острів» та «Затока Десенка».

Метро на Троєщину – «зараз це не фантастика», і першу ділянку можна запустити до 2024 року, вважає транспортний експерт, заступник міністра фінансів Олександр Кава.

На його думку, раніше головною перешкодою для будівництва метро на Троєщину була відсутність Подільсько-Воскресенського мосту. Зараз, будівництво основної частини моста вже майже закінчено й починають будувати лівобережні та правобережні з’їзди.

«У конструкції моста побудовані вже три станції метро: це “Суднобудівна” на Рибальському півострові, станція “Труханів острів” на однойменному острові та станція “Затока Десенка”. Перша пускова ділянка передбачає ще одну станцію на лівому березі – станція “Райдужна”. І ще дві станції на правому березі – станція “Подільська” з пересадкою на нині діючу станцію “Тараса Шевченка” і станцію “Глибочицька” або, за другим варіантом, “Татарська” з пересадкою на станцію метро “Лук’янівська”», – зазначає Кава.

Він висловив готовність допомогти київській адміністрації залучити фінансування Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку.

0Shares

Вам також може сподобатись: