«Укравтодор» анонсував будівництво нової кільцевої навколо Києва. Наскільки це реально?

Будівництво дороги обіцяють розпочати у наступному році, якщо «отримають належну підтримку від Києва».

Новий об’єкт включено до президентської програми «Велике будівництво», а тендер на зведення першої його ділянки вже проголошений.

Так, заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко пояснював, що через Київ проходять п’ять міжнародних трас і щодня проїжджають близько 600 тисяч автівок. 40% з них — це транзитний трафік, який перевантажує і без того закорковані київські вулиці, та вкриває їх ще густішим смогом.

При цьому Київ, продовжував він, залишається чи не єдиним європейським містом, що досі не має власної кільцевої дороги, яка могла б значно скоротити цей транзит — і зробити життя киян «більш екологічним і комфортним».

фото: Офіс Президента

Київську обхідну дорогу планують зводити напівкільцем, щоб зробити будівництво «дешевшим і простішим».

За задумом, Київська обхідна дорога стане 150-кілометровою магістраллю, яка об’єднає сім великих трас навколо Києва. Вона дещо відрізняється від попередніх проєктів, які передбачали зведення повноцінної кільцевої дороги. Старе кільце мало перетинати Дніпро двома новозбудованими мостами: через Київське водосховище між Лютежем і Старими Петрівцями на півночі та Канівське водосховище біля Українки на півдні.

Тепер, за словами голови Укравтодору Олександра Кубракова, проєкт вирішили зробити раціональнішим: прибрали північний міст, який було б дорого зводити через глибоководність ділянки і де все одно не було б значного трафіку — і залишили тільки південний, 25-кілометровий.

Саме напівкільце розіб’ють на шість ділянок, які мають завершити за п’ять-шість років (якщо, наголошують спікери, буде «достатнє і стабільне фінансування», то розпочати роботи можна вже у 2021 році). Першими планують з’єднати траси Київ -Чоп та Київ-Одеса, витративши на це 12 мільярдів гривень.

За підрахунками дорожників, нова напівкільцева має відвести від Києва 70% вантажівок, скоротить час проїзду через місто на 60 хвилин, а також значно краще поєднає між собою обласні міста: Бориспіль, Бровари, Ірпінь, Обухів, Українку, Ворзель та Васильків.

Наразі є питання із землею, на якій вестимуть будівництво — адже тут багато де розташовані житлові будинки та сільськогосподарські угіддя.

За словами депутата та екс-кандидата у мери Києва Олександра Дубінського, з більшістю їхніх власників вдасться домовитися про переселення. Але є, мовляв, і чимало ділянок, які «незаконно викупили» забудовники — і з цим доведеться розбиратися правоохоронцям.

Також «слуги» наголошують, що цей проєкт буде складно розвивати без співпраці із київською мерією та депутатським корпусом. Тож частково презентація нагадувала передвиборчий виступ Ірини Верещук, кандидатки у мери Києва від «Слуги народу», яку спікери одразу проголошували «нашим майбутнім мером, що сформує якісну міську владу» і висловлювали сподівання, що вже за кілька місяців «обхідна дорога отримає нове дихання».

Верещук, у свою чергу, підтвердила, що цей проєкт цілком можливо втілити за одну каденцію — так само, як і знайти на нього гроші. А поки що, вже наприкінці року, Укравтодор зобов’язується підготувати всю необхідну проєктну документацію для початку будівництва.

0Shares

Вам також може сподобатись: